Monday, June 22, 2009

sila memahami...

saya tulis benda yang lepas je....bi td saya tulis sendiri ya...tak prlu kwan pun...sebab nak mntak tlong pun pyah kan....so bek saya blajar sendiri je...emmm saya tak ckap pun saya bek tadi kan... ada ke saya tulis saya ni seorang yang sangat baik...tak kan....oooo mlam tadi punya cite nak ungkit la...hai rumah tnga tkan nk pblish jge kot...yang mlm tadi tu biarla kita berdua je ye awk... u mau gado ag ke...ckupla zulaika......saya xmaw gado dah ok....jngan nk sentap plak ye...dalam blog tu perkara yang dah lepas ye...korang yang bagi komen plak,ni hal rumah tnga,hahhahahahah tau la ak nk pujuk "noor zulaika bt zulkhifli merican" ni.....thankz komen yang membina...sila komen apa yang patut ak wat...wkakakakkakakakkaka......ok hunny sila memahami apa yang saya cakap ni..

5 comments:

  1. sabaq encik sabaq...gado2 romantik ma...hehe.korg bdua ne so sweetttt........haha.jgn mara roombate syg,.

    ReplyDelete
  2. sangat mare ni roombate dgn org yang ketegak mcm ni!

    ReplyDelete
  3. hey..mad ne ketegaq sama roombate me.sila mengalah utk roombate me encik mad...

    ReplyDelete